HOME » INFORMATIE » veilig betalen

 

Alle betalingen op Amstelmam verlopen via betaalservice Mollie.
Wanneer u het bestelproces afrondt zult u doorverwezen worden naar de betaalpagina passend bij de optie die u hebt gekozen, of een email ontvangen met instructies. Op uw bankafschrift zult u een betaling aantreffen aan Mollie namens Amstelmam.
 
 

BETAALMETHODEN

 

Ideal

U betaalt via uw eigen bank, m.a.w. u rekent af binnen uw vertrouwde internetbankieren omgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. iDEAL is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
 
Hoe werkt het?
Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij een Nederlandse bank die dit ondersteunt, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U plaatst uw bestelling in uw winkelmandje en kiest vervolgens iDEAL als betaalmethode. Na de keuze van uw bank, wordt u automatisch doorgestuurd naar uw vertrouwde internet betaalomgeving, waar uw betaling klaarstaat en u de ontbrekende gegevens invult.
Het bedrag wordt onmiddellijk van uw rekening afgeschreven en wij ontvangen een bevestiging dat uw bestelling betaald is. Vervolgens krijgt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om uw bestelling af te ronden.
Heeft u vragen over iDEAL of wilt u graag via iDEAL betalen, dan kunt u contact opnemen met uw eigen bank of naar www.ideal.nl.
 

Bank overschrijving

U betaalt via uw eigen bank, bijvoorbeeld via online bankieren. U maakt zelf het geld over op de bankrekening die u per email ontvangt.
Hoe werkt het?
Wanneer u gebruik maakt van deze mogelijkheid ontvangt u een email met betalingsinstructies. Wanneer u deze instructies opvolgt zal de bestelling bij ons op betaald gemarkeerd worden zodra Mollie de betaling in ontvangst heeft genomen. Pas wanneer uw betaling is ontvangen zal uw bestelling worden verzonden, dit kan enkele dagen duren. Als na 12 dagen uw betaling nog niet is ontvangen zal de bestelling worden geannuleerd. Voor meer informatie kunt u terecht bij uw bank.
 

Credit card

U betaalt door de gegevens van uw creditcard in te vullen in een formulier. De Mollie betaaldienst zal het bedrag direct van uw creditcard afschrijven wanneer de door u ingevoerde informatie geverifieerd is.
Voor meer informatie kunt u terecht bij uw bank of creditcard maatschappij.
 

PayPal

U wordt doorgestuurd naar de website van PayPal, hier zult u de transactie voltooien waarna u teruggestuurd wordt naar de website.
Heeft u vragen over PayPal of wilt u graag via Paypal betalen, dan kunt u contact opnemen met uw eigen bank of ga naar www.paypal.com.

 

Klarna Achteraf betalen

U wordt doorgestuurd naar de website van Klarna. U betaalt uw bestelling achteraf zodra u deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaalt u nooit voor wat u terugstuurt. U vult naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens en betaalt wanneer het u goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van uw aankoop vindt u terug op de rekening die u van Klarna ontvangt. Natuurlijk kunt u de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of bovenaan op www.klarna.com.

 

Transferwise

Wilt u betalen via Transferwise dan kan dat ook. Heeft u vragen over betalen via Transferwise ga dan naar www.transferwise.com